ارتودنسی پشت دندان شهرکرد
5/5 - (7 امتیاز)

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد ارتودنسی پشت دندان یا ارتودنسی لینگوال صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که ارتودنسی در پشت دندان چیست ؟  بهترین متخصص ارتودنسی پشت دندان در شهرکرد در سال 99  چه کسی است ؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایا و معایب ارتودنسی پشت دندان و هزینه ارتودنسی پشت دندان در شهرکرد و خطرات ارتودنسی لینگوال میپردازیم.  همچنین یک کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهرکرد در زمینه انجام ارتودنسی در شهرکرد را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر فرزاد ناصری معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

دکتر ارتودنسی پشت دندان خوب در شهرکرد

اگر به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی پشت دندان شهرکرد هستید, ما به شما دکتر فرزاد ناصری , متخصص دندانپزشک و متخصص ارتودنسی شهرکرد را پیشنهاد میکنیم. دکتر ناصری با سابقه درخشان بیش از 10 سال خدمات تخصصی ارتودنسی سرامیکی شهرکرد , ارتودنسی کودکان در شهرکرد و ارتودنسی نامرئی در شهرکرد  را انجام میدهد.

قیمت ارتودنسی پشت دندان در شهرکرد

قیمت ارتودنسی پشت دندان در شهرکرد به صرفه تر و پایین تر از هزینه ارتودنسی لینگوال واژن در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به ارتودنسی پشت دندان در شهرکرد را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر شهرکرد داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به ارتودنسی پشت دندان , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط متخصص ارتودنسی در شهرکرد ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت ارتودنسی پشت دندان شهرکرد , با کلینیک تخصصی دکتر فرزاد ناصری لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهرکرد به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

ارتودنسی پشت دندان چیست ؟

Lingual به یک رابطه مستقیم با زبان اشاره دارد. ارتودنسی پشت دندان بدون تراز بودن دندان ها به وسیله‌ی ارتودنسی های وصل شده در قسمت داخلی دندان ها است. فنون ارتودنسی پشت دندان بر اساس همان اصول دستگاه های قدیمی با بست زیاد است.
اگرچه، این تکنیک نشان دهنده‌ی احتیاجات فوق تکنیکی، ماده‌ای و براساس زمان برای دندانپزشکان است. این شامل بست های کوچک، نقره‌ای رنگ است، که در قسمت داخلی دندان با روش نصب خاص است. فناوری lingual ارتودنسی پشت دندان نیاز به یک سطح افزایش یافته از تجربیات کلینیکی و مهارت های حرفه ای است. دکتر w . entrup به صورت بسیار موفق روی تکنولوژی درمانی ظریف برای بیشتر از 30 سال کار می‌کند، و توسط جامعه اروپایی دندانپزشکان lingual (ESLO) تایید شده است – ما اخیرا از کوچکترین و لذت بخش ترین سیستم بست های ارتودنسی پشت دندان استفاده کرده‌ایم.
سیستم فنر گیره‌ای ارتودنسی پشت دندان(A: بسته، B: باز شدن در جهت تعویض سیم در مقایسه با دو سیستم قدیمی تر سیم پیچی شده)
سیستم فنر-گیره ای یک ارتودنسی پشت دندان با سرعت بی همتا است، و در سراسر طول دوره درمان را داراست. چفت و بست قبلی اتصال با سیم پیچی دیگر نیاز ندارد. این ارتودنسی پشت دندان خطری برای زبان برای برخورد با نقطه انتهایی سیم ندارد.

مزایای ارتودنسی پشت دندان

ارتودنسی های پشت دندان از بیرون مشخص نیستند. مخصوصا برای بزرگسالان و حرفه ای ها که در معرض عموم قرار دارند توجه به این امر یک گزینه خیلی جذاب است. هدف درمان محرمانه باقی خواهد ماند و به وضوح در عموم فاش نمی‌شود.
مزیت دیگر سطح بالای بهداشت است وقتی بزاق و زبان به صورت دائم این ارتودنسی پشت دندان را در فضای داخلی دندان ها تمیز نگه می‌دارد. با مراقب مناسب، لثه ها بسیار سالم تر از مدل های قدیمی بست ها نمایان می‌شوند. خطر از بین بردن دندان(نقاط سفید) از نظر آماری 50 درصد کمتر از مقایسه با نمونه معمولی ارتودنسی ها است.
بچه هایی که با ساز های بادی می‌نوازند طبیعتا ممکن است سختی هایی را در عملکرد نواختن در طی دوره درمان، در حالی که ارتودنسی های قدیمی را دارند، تجربه کنند.
اگرچه، این تکنیک به ما اجازه می‌دهد تا دقیقا از این مشکلات اجتناب کنیم.
در مقایسه با بست های قدیمی، لوازم پشت دندان نیاز به یک زمان درمان کوتاه تر قابل توجهی که تقریبا 16 درصد است، دارند.

معایب ارتودنسی لینگوال

به واسطه پیچیدگی و کار های آزمایشگاهی اضافی، این تکنیک درمان گران تر است.
لازم به ذکر است که مشکلات کوچک که با حرف زدن و خوردن، در موارد نادر رخ می‌دهند. اگرچه، این مشکلات بعد از 1 تا 2 هفته تطبیق ناپدید می‌شوند. ما موفق به کاهش این مشکلات با پیاده سازی سیستم بست های کوچک در سال 2005 شدیم.
در مقایسه با ارتودنسی های معمولی، وقت ملاقات فردی برای ارتودنسی کمی زمان بیشتری (60 تا 90 دقیقه) صرف می‌کند، در حالی که دوره درمان میانگین کمتر است(15 ماه). منبع

آیا ارتودنسی پشت دندان مناسب من هست ؟

بله. در موارد جراحی، ارتودنسی پشت دندان از نظر ما نباید فرقی داشته باشد که نیاز به ارتودنسی به عنوان قسمتی از درمان آنها نیاز است. ارتودنسی پشت دندان یک گزینه‌ی عالی برای داشتن همزمان عمل جراحی فک است. اگرچه، 1 تا 2 روز قبل از جراحی برخی ارتودنسی های شفاف نیاز است تا روی صفحه خارجی دندان برای اجازه به اینکه جراحان بتوانند جراحی فک را با مهارت انجام داده و به بیمار اجازه دهد تا قالب الاستیکی را در دو هفته اول بعد از جراحی بپوشد. پس از آن، ارتودنسی های شفاف خارجی برداشته شده و با ارتودنسی پشت دندان ادامه می‌دهیم. مرجع

تفاوت ارتودنسی پشت دندان با ارتودنسی معمولی

در حالی که ارتودنسی های معمولی کمی روی لب ها و گونه ها ساییده می‌شوند، ارتودنسی پشت دندان در روی زبان ساییده می‌شود، و هر دو نیاز به زمانی برای تطبیق خود دارند. اگرچه ارتودنسی پشت دندان، برای سطح دندان سفارشی ساخته می‌شوند، آنها را نرم تر و کوچکتر می‌سازند.
مرجع ها: