ارتودنسی نامرئی شهرکرد
5/5 - (5 امتیاز)

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد ارتودنسی نامرئی یا ارتودنسی بدون سیم کشی صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که ارتودنسی نامرئی چیست ؟  بهترین متخصص ارتودنسی نامرئی در شهرکرد در سال 99  چه کسی است ؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایا و معایب ارتودنسی نامرئی و هزینه ارتودنسی نامرئی در شهرکرد و خطرات ارتودنسی مخفی  میپردازیم.  همچنین یک کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهرکرد در زمینه انجام ارتودنسی در شهرکرد را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر فرزاد ناصری معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

دکتر ارتودنسی نامرئی خوب در شهرکرد

اگر به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی نامرئی شهرکرد هستید, ما به شما دکتر فرزاد ناصری , متخصص دندانپزشک و متخصص ارتودنسی شهرکرد را پیشنهاد میکنیم. دکتر ناصری با سابقه درخشان بیش از 10 سال خدمات تخصصی ارتودنسی سرامیکی شهرکرد , ارتودنسی کودکان در شهرکرد و ارتودنسی مخفی در شهرکرد  را انجام میدهد.

قیمت ارتودنسی نامرئی در شهرکرد

قیمت ارتودنسی نامرئی در شهرکرد به صرفه تر و پایین تر از هزینه ارتودنسی بدون سیم کشی در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به ارتودنسی نامرئی در شهرکرد را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر شهرکرد داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به ارتودنسی مخفی , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط متخصص ارتودنسی نامرئی در شهرکرد ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت ارتودنسی مخفی شهرکرد , با کلینیک تخصصی دکتر فرزاد ناصری لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهرکرد به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

 

ارتودنسی نامرئی

مشکلات خراب شدن دندان بسیار رایج هستند. بیشتر از 40 درصد مردم از انحرافات دندان هایشان زجر می‌کشند. طبق تشخیص های انجام شده، ارتودنسیت های ما یک روش درمانی را مطابق با آنچه شما نیاز دارید توسعه خواهند داد.
-در ارتودنسی نامرئی زیبایی شناسی و هماهنگی دندان ها را بهبود می‌بخشد
-در ارتودنسی نامرئی ما از آخرین فنون استفاده می‌کنیم
-ما از فنون گسسته زیادی برای ارتودنسی نامرئی استفاده می‌کنیم
جدا از بست های فلزی قدیمی، ما همچنین داریم:
بست های ارتودنسی با زیبایی سرامیکی :  هم رنگ بودن با دندان، آنها می‌خواهند بی توجهی های بیشتری را برطرف کنند. این مواد سرامیکی رنگ را در هنگام درمان حفظ می‌کند، زیبایی سلیقه‌ای و اختیاری.
ارتودنسی هایی با بست های زبانی :  هر دو مورد بست و سیم در داخال دندان ها مخفی شده‌اند، که باعث بالارفتن زیبایی می‌شود و اختیاری است.
ارتودنسی با سیستم های نامرئی : بدون بست یا سیم، ما از آتل های شفاف باور نکردنی برای تصحیح هم ترازی دندان هایتان استفاده می‌کنیم.
ارتودنسی نامرئی وقتی روی بست ها ثابت می‌شود از بست فلزی استفاده نمی‌کند و بسیار راحت است، اما هم تراز کننده های شفاف قابل برداشتنی هستند که موقعیت دندان ها را تصحیح می‌کنند.

مزایای ارتودنسی نامرئی

التهاب لثه کمتری نسبت به انواع دیگر ارتودنسی دارد.
شما می‌توانید دندان هایتان را بشویید و به صورت طبیعی نخ دندان بکشید.
ارتودنسی نامرئی بسیار راحت است.
ارتودنسی نامرئی عملا نامرئی است.
وقت های ملاقات در مطب بسیار کوتاه تر و با فاصله زمانی بیشتری هستند.
تراز کننده ها قابل برداشتن هستند و برای نهار و دیدار های اجتمائی می‌توانید آنها را بردارید.
شما با ارتودنسی نامرئی می‌توانید هر چقدر می‌خواهید غذا بخورید، چون تراز کننده ها مثل بست های سابق غذا را در خود نگه نمی‌دارند.
پیشرفت ها در فنون ارتودنسی نامرئی درمان را بسیار راحت تر و بدون نیاز به توجه، کرده‌اند. محصولات زیبایی دندان هم اکنون با CAD/CAM و فناوری سه بعدی طراحی شده‌اند، از این رو راه حل های دقیق و با ظرافتی برای دندان های بدون تراز در بزرگسالان می‌دهند. گزینه های درمانی پیشرفته، روی حداقل کردن ظاهر ارتودنسی نامرئی برای مناسب کردن سبک زندگی بزرگسالان. قطعه کودکان و نوجوانان احتمالا طبق افزایش بروز مال اکلوژن در نوجوانان و جوانان رشد کند. فاصله افتادن، سر هم افتادن، نیش، و هم ترازی به راحتی با گزینه های درمانی پیشرفته مانند ارتودنسی نامرئی قابل درمان هستند. کاربرد های تراز کننده های شفاف، سرامیک، و پرانتز های زبانی دوام و بهبود جویدن و گوارش غذا را به همراه دارند. نوجوانان درباره‌ی ظاهرشان در دبیرستان ها حساس هستند، و انتظار می‌رود این ارتودنسی نامرئی شهرت زیادی در بین این گروه از بیماران بدست آورده‌اند. صنعت خدمات دندانی احتمالا شاهد یک گرایش تثبیت و متناظر در رشد DSOs، مخصوصا در کشور های پیشرفته مثل امریکا، آلمان، و انگلستان است.
کلینیک های دندانی و ارتودنسی نامرئی انتظار سریعترین رشد CAGR به خاطر افزایش تعداد کلینیک های خصوصی که همچنین عمل های انفرادی دندانی را، مخصوصا توسعه و کشور های در حال ظهور انجام می‌دهند.کلینیک های دندانپزشکی بزرگ دندانپزشکی در حال شراکت با فروشندگان ارتودنسی نامرئی هستند، که در نتیجه باعث رشد آنها می‌شود. بیمارانی با اختلال مال آکلوژن ترجیح می‌دهند که درمان صاف کردن یک دندان شخصی در کلینیک های دندانپزشکی داشته باشند.