ارتودنسی سرامیکی شهرکرد
5/5 - (4 امتیاز)

احتمالا شنیده باشید که دوستانتان در مورد ارتودنسی سرامیکی صحبت می کنند. شاید برای شما هم این سوالات ایجاد شده باشد که ارتودنسی سرامیکی چیست ؟  بهترین متخصص ارتودنسی سرامیکی در شهرکرد در سال 99  چه کسی است ؟  در این مقاله اختصاصی به بررسی انواع مزایا و معایب ارتودنسی سرامیکی و هزینه ارتودنسی سرامیکی در شهرکرد و خطرات ارتودنسی لینگوال میپردازیم.  همچنین یک کلینیک تخصصی ارتودنسی سرامیکی در شهرکرد در زمینه انجام ارتودنسی در شهرکرد را به شما عزیزان و همراهان وبسایت دکتر فرزاد ناصری معرفی خواهیم کرد. پس لطفا تا آخر این مقاله تخصصی , با ما همراه باشید.

دکتر ارتودنسی سرامیکی خوب در شهرکرد

اگر به دنبال بهترین دکتر ارتودنسی پشت دندان شهرکرد هستید, ما به شما دکتر فرزاد ناصری , متخصص دندانپزشک و متخصص ارتودنسی شهرکرد را پیشنهاد میکنیم. دکتر ناصری با سابقه درخشان بیش از 10 سال خدمات تخصصی ارتودنسی سرامیکی شهرکرد , ارتودنسی کودکان در شهرکرد و ارتودنسی نامرئی در شهرکرد  را انجام میدهد.

قیمت ارتودنسی سرامیکی در شهرکرد

قیمت ارتودنسی سرامیکی در شهرکرد به صرفه تر و پایین تر از هزینه ارتودنسی لینگوال واژن در تهران و مشهد و شیراز هست و طبیعتا رضایت بیشتری در میان علاقه مندان به ارتودنسی سرامیکی در شهرکرد را مشاهده میکنیم.  نتیجه قابل توجه و خوبی که مراجعین عزیزمان در شهر شهرکرد داشتند نشانگر این موضوع هست که از نظر علاقه مندان به ارتودنسی سرامیکی , داشتن تخصص در این امر و همچنین هزینه معقول و به صرفه توسط متخصص ارتودنسی در شهرکرد ,جزو  فاکتور های اساسی محسوب میشود. برای اطلاع از آخرین نرخ قیمت ارتودنسی سرامیکی شهرکرد , با کلینیک تخصصی دکتر فرزاد ناصری لطفا تماس بگیرید. مشاورین مجرب این کلینیک تخصصی ارتودنسی در شهرکرد به شما کمک میکنند که بهترین تجربه را از خدمات ما داشته باشید.

ارتودنسی سرامیکی

ارتودنسی سرامیکی به شما اجازه می‌دهد که دندان هایتان را بدون ترس از خندیدن درست کنید. اینها دارای شهرت هستند، و بیماران ما اغلب سوالاتی درباره‌ی ارتودنسی های شفاف دارند – چه چیزهایی با آنها می‌توان خورد یا چه چیز هایی نمی‌توان خورد، هزینه ارتودنسی سرامیکی چقدر است، آیا می‌توانند از آنها استفاده کنند، و غیره. ما به کمک هم یک فهرست از سوالاتی که غالبا پرسیده شده‌اند آماده کرده‌ایم که شاید به شما کمک کند تا تصمیم بگیرید که ارتودنسی سرامیکی برای شما مناسب است یا نه.

ارتودنسی سرامیکی چیست ؟

ارتودنسی سرامیکی از بست های شفاف، سرامیکی ساخنه شده‌اند که به جلوی دندان های شما می‌چسبند. آنها دقیقا مثل ارتودنسی فلزی معمولی به نظر می‌رسند، به جز اینکه آنها شفاف هستند و بست ها کمی کوچکتر از بست های ارتودنسی فلزی هستند. اتصال سیمی که که به هر بست متصل می‌شود و در واقع برای شکل دهی دندان کار می‌کنند و می‌توانند نقره‌ای یا سفید باشند. این ویژگی بست ها را مخصوصا در عکس ها تقریبا نامرئی می‌کند.
آنها دقیقا مثل ارتودنسی فلزی کار می‌کنند، به جز اینکه آنها شفاف هستند! اکثر مردم انتخاب می‌کنند که از نوار های سفید با ارتودنسی سرامیکی استفاده کنند، اما شما اگر بخواهید هنوز هم می‌توانید از نوار های رنگی استفاده کنید.

آیا ارتودنسی سرامیکی زنگ می‌زند ؟

بست های آنها احتمالا زنگ نمی‌زنند. نوار های شفاف که اتصال های سیمی را به بست ها وصل می‌کنند بیشتر احتمال زنگ زدن دارند. البته آنها هر چند هفته یک بار عوض می‌شوند، بنابراین اگر آنها زنگ زدند سپس شما می‌توانید آنها را در وقت ملاقات بعدی خود عوض کنید.
غذا های تیره و رنگی و نوشیدنی ها باعث زنگ زدن نوار های شفاف می‌شوند.سعی کنید از خوردن غذا هایی مثل نوشابه مشکی، قهوه، ادویه کاری، و سس مارکارونی خودداری کنید.
این غذا ها باغث زنگ زدن نوار های ارتودنسی سرامیکی شما می‌شوند. هر وقت غذا می‌خورید، با آب و دهان شویه دهانتان را شسشتو دهید و بست ها دیگر زنگ نخواهند زد.

آیا ارتودنسی سرامیکی بیشتر از ارتودنسی فلزی طول می‌کشد ؟

آنها بیشتر از ارتودنسی فلزی طول نمی‌کشند! بست های شفاف دقیقا مانند ارتودنسی فلزی نقره‌ای قوی هستند، بنابراین دندانپزشک شما می‌تواند همانگونه که روی ارتودنسی فلزی فشار می‌آورد، روی ارتودنسی سرامیکی هم فشار بیاورد. اغلب بیماران ارتودنسی ها را برای مدت 1 تا 3 سال استفاده می‌کنند، چه ارتودنسی ها سفید باشند، چه شفاف یا نقره‌ای.

آیا ارتودنسی سرامیکی هزینه بیشتری دارد ؟

آنها کمی بیشتر از ارتودنسی فلزی هزینه دارند. مواد آنها گران تر است، بنابراین هزینه اولیه ارتودنسی سرامیکی بالاتر استو ارتودنسی فلزی به طور کلی هزینه ای بین 3000 تا 7000 دلار دارند، و ارتودنسی سرامیکی معمولا بین 4000 تا 8000 دلار هزینه دارند. با دندانپزشک خود صحبت کنید، چون هزینه ها در هر شهر یا برای هر دندانپزشک متفاوت است.
اگر شما ظاهر ارتودنسی های فلزی قدیمی را دوست ندارید، پس کم گران تر بودن ارتودنسی سرامیکی ارزشش را دارد.

آیا هر کسی می‌تواند از ارتودنسی سرامیکی استفاده کند ؟

ارتودنسی سرامیکی برای جوانان و بزرگسالانی که می‌توانند مراقب خوردنی و نوشیدنی هایی که میخورند باشند بهترین گزینه است.اکثر بزگسالانی که برای درست کردن دندان هایشان مراجعه می‌کنند، ارتودنسی سرامیکی را انتخاب می‌کنند. به طور کلی برای بچه ها سخت از که در زمان طولانی ارتودنسی سرامیکی را سفید نگه دارند، پس ارتودنسی فلزی برای آنها بهترین گزینه است. اگر ارتودنسی سرامیکی یک گزینه برای شما باشد، دندانپزشک به شما آن را پیشنهاد می‌دهد. منبع

مزایا ارتودنسی سرامیکی

درد کمتر: مطابق گفته‌ی مردمی که هر دو نوع ارتودنسی سرامیکی و فلزی را استفاده کرده اند، ارتودنسی سرامیکی درد کمتری روی لثه ها و گونه ها دارند، چون سرامیک زبر و خشک نیست.
شناخت سخت: یکی از دلایلی است که باعث می‌شود مردم از دریافت ارتودنسی های سرامیکی خودداری کنند، حتی وقتی به آنها نیاز دارند حقیقتی است که آنها مرئی هستند و این می‌تواند نگران کننده باشد، مخصوصا برای بزرگسالان. بست ها برای ارتودنسی سرامیکی می‌توانند رنگی تطابق یافته با رنگ طبیعی دندان شما داشته باشند، که تشخیص آنها را از فاصله دور مشکل می‌کند.
بسیار با دوام: برخی مردم برای استفاده از ارتودنسی سرامیکی محتاط هستند چون آنها فکر نمی‌کنند که آنها بسیار با دوام یا اینکه آخرین نوع درمان بدون تعویض است. خوشبختانه، ارتودنسی سرامیکی به سختی آسیب دیده و تنها یک بار نصب می‌شوند و اولین و آخرین برای درمان شما هستند.
مقرون به صرفه: ارتودنسی سرامیکی کمی گران تر از ارتودنسی فلزی هستند، اما آنها هنوز هم یک روش مقرون به صرفه برای ترمیم دندان های کج شده‌ی شما هستند، وقتی با جایگزین های آن مانند تراز کننده های شفاف، که هزینه و زمان بیشتری برای اثر بخشی مطلوب می‌گیرند، مقایسه می‌شوند.
مرجع ها